U 23 Monaco 2023a. kokkuvõte

Sellest on nüüd pisut rohkem kui 1 kuu, kuid siin on pisut hilinenud kokkuvõte, mida  tulevikus on seda siiski hea meenutada….

Meie reis algas 11.oktoobri varahommikul Tallinna lennujaamast sihiga Monacosse U-23 Euroopa meistrivõistlustele, Nizza lennujaama A group of men standing in front of a large sign

Description automatically generated

jõudsime kella 10 paiku, kust siis kohalikku transporti kasutades sõitsime majutus kohta, mis asus natuke enne Monacot, Prantsusmaal. Kui olime teinud vajalikud toimingud, õhutemperatuur olles 22 kraadi, otsustasime minna platsidele ja nendega tutvust teha, sinna oli 2,5 km, õnneks alla mäge 😊. Kohale jõudes tegime ära registreerimise ja mõned tunnid harjutamist ja siis tagasi hotelli, et hiljem tulla õhtusöögile.

A group of men in blue jackets

Neljapäeval 12.10 kell 9.00 algasid tulistamise võistlused, kus meie meeskonda esindas Henri Mitt, kahjuks ei pidanud aga närv võistluste ajal vastu ja tulemus jäi 11 punkti, millega jäime 14-ndaks, pärast tulemuste teada andmist selgus, et Henri ei pääse ümbervisetele, kuid oh üllatust -  pärastlõunalt selgus, et ikkagi saavad tema ja Tšehhi poiss sooritada ümber visked, aga kahjuks ei suutnud me sealgi näidata oma tõelist oskust saades 14 punkti. Henri lõpptulemus ja koht ikkagi 14-s.

Reede ja 13 😊 algas siis triode võistlus, meie esimene vastane oli Türgi.

A group of men in matching outfits posing for a photo

Description automatically generated,

Meie poolt alustasid Henri, Ott Karl Kopel ja Harry Lusbo, aga ei tea millest, kas hommikune väsimus, aga selle mängu kaotasime 13-6.

Teine mäng ja vastu tuli Tšehhi.

A group of people posing for a photo

Description automatically generated

Nende vastu läksid mängima Henri, Ott Karl ja Harry ja selle mängu võitsime 13-6, (olime vist üles ärganud 😊).

Kolmas mäng ja vastaseks Sloveenia.

A group of men posing for a photo

Description automatically generated

Mängu alustasid taaskord Henri, Ott Karl ja Harry, vahetusmehena sekkus ka Kaspar Mänd, ei tea millest aga see mäng oli kahjuks poiste üks nõrgemaid ja kaotus tuli vastu võtta 13-3.

Neljas mäng ja tegelikult väga otsustav mäng, sest 3 võiduga oleks võimalik saada veel 8 parima hulka. Vastaseks tugev Saksamaa.

A group of men standing together

Description automatically generated

See mäng algas väga hästi poisid Henri, Ott Karl ja Harry läksid 11-5 juhtima, meil oli ka lõpu võimalus ja mäng enda kasuks pöörata, aga kahjuks ei kasutatud seda ära ja vastane võttis siiski võidu 13-11.

Viimaseks kvalifikatsiooni vastaseks oli Taani.

A group of people standing together

Description automatically generated

See mäng otsustas lihtsalt vastase Rahvuste karikas, poisid Kaspar, Ott Karl ja Harry  läksid 12-0 ette !!! ja siis hakkas juhtuma igasugu asju, tundus, et petangi jumal oli taanlaste poolt, aga suure südikusega võtsime lõpuks võidu 13-10.

Ja nii meile kvalifikatsiooni 12 koht.

Laupäeval 14.10 algasid Rahvuste karika mängud ja esimene vastane tuttav Tšehhi ja selle mängu poisid Henri, Ott Karl ja Harry mängisid hästi ja võit 13-11.

Teine mäng tugeva Türgi meeskonna vastu, siin suutsid meie poisid Kaspar, Ott Karl ja Harry ennast ärkvel pidada ja ilus ning magus revanš tuli tulemusega 13-10.

Selle võiduga pääsesime Rahvuste karika finaali.

Pühapäev 15.10.2023 finaalmäng Monaco vastu.

A group of men standing together

Description automatically generatedPoisid Henri, Ott Karl ja Harry  mängisid kahjuks seekord  alla oma taseme

(puudus löök) ja sellest ka kaotus 13-5.